Az NKM bezárja ügyfélszolgálati irodáit

villany, villanyóra, áramszünet Fotó: Körös Hírcentrum (illusztráció)

Az NKM Nemzeti Közművek az új típusú koronavírus további terjedésének megakadályozása céljából, további rendelkezésig bezárja ügyfélszolgálati irodáit – közölte a cég az MTI-vel szombaton. A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) is erről adott tájékoztatást.

hirdetés

Ügyfeleiket arra kérik, hogy ezen időszakban válasszák a teljes kapacitással működő online ügyfélszolgálatot, mobilapplikációt, telefonos ügyfélszolgálatot vagy juttassák el megkeresésüket írásban a társaság e-mail- és postacímére. Az NKM honlapján minden információt megtalálható az elektronikus ügyintézésről, a regisztráció az online ügyfélszolgálaton vagy a mobilapplikációban néhány percet vesz igénybe – tették hozzá.

hirdetés

Korábbi tájékoztatásuk szerint azzal is segítik ügyfeleiket, hogy felfüggesztik a kikapcsolásokat a lakossági áram- és földgázszolgáltatás területén. A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) hétfőtől március 31-ig szünetelteti a személyes ügyfélszolgálatot a járványveszély miatt. A NÚSZ Zrt. az ügyfeleknek a telefonos és online elérhetőségeket ajánlja. Az ügyfelek bármilyen ügyet intézhetnek ilyen módon, ha jelzik azt a megkeresésükben. A NÚSZ Zrt. mindegyikükkel felveszi a kapcsolatot – írták.

hirdetés

A személyes ügyfélszolgálat átmeneti felfüggesztése ugyanakkor nem mentesít az ügyintézési felelősség és az úthasználati díj megfizetése alól – olvasható a közleményben.

MTI

hirdetés