Vállalkozóit, partnereit látta vendégül egy jótékonysági bál keretében a Békés Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara azzal a céllal, hogy együtt segíteni tudjanak a hátrányos helyzetű, de jól tanuló, tehetséges szakképzős fiataloknak.
A napokban tartotta a Békés Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara már hagyományos vállalkozói bálját, amely ismét jótékonysági céllal valósult meg. A bevételből olyan hátrányos helyzetű fiatalokat támogatnak majd, akik szorgalmasak, tehetségesek a választott szakmájukban. Ráadásul már fél millió forint előnnyel indultak. Ugyanis az orosházi Linamar Hungary Zrt. nyerte tavaly az ország duális képzőhelye címet és a nyereményt felajánlotta ugyanígy jótékony célra.
A rendezvényen dr. Orosz Tivadar, a kamara elnöke megosztotta, farsang idején egy méltó eseménnyel igyekeznek összetartani a kamara munkatársait, vállalkozóit. Összesen nagyjából 150-160 vendéget vártak. Ráadásul nem csupán a szórakozás, a közös időtöltés a program célja, jótékonysági bált szerveznek évről évre a szakképzésben tanuló fiatalok támogatására. Idén közel 1,8 millió forintot ajánlottak fel a kamara partnerei. Ezeket a partnereket a jótékonysági bál során egy-egy oklevéllel el is ismerték.
Idei támogatók voltak még:
Arany fokozatú támogatók:
- Linamar Hungary Zrt.
- Unicon Zrt.
- Gécs Autó Kft.
- dr. Orosz Tivadar
Ezüst fokozatú támogatók:
- Csaba Metál Zrt.
- Hirschmann Car Communication Kft.
- Kner Packaging Kft.
Bronz fokozatú támogatók:
- Rapidsped Zrt.
- Vandlik János ev.
- Poparec-Recycling Kft.
- Hatos Istvánné, a BVKIK Szakképzési Bizottságának elnöke
- ICE-Carp Kft.
- Sütő Mária Márta
- dr. Novotny Erzsébet
- Gyulahús Kft.
A bálhoz hasonló események ráadásul jótékonyan hatnak a kamara működésére – fogalmazott az elnök. Több aktivitás tapasztalható utána, hiszen az ilyen könnyedebb események lehetőséget biztosítanak a párbeszédre, egyeztetésekre is. Ehhez kapcsolódva fejezte ki köszöntőjében Mészárosné Szabó Anna, a kamara szakképzési osztályvezetője, hogy öröm sok új arcot látni a vendégek, régi ismerősök között. Így az üzenet, miszerint egy nyitott, szolgáltatóbarát, minőségi kamarát igyekeznek építeni, célba ér.