2022. I. negyedévi tervezett hulladékszállítási információk Békéscsaba városában

ünnepi, hulladék, hulladékszállítás, kuka, kukák, szemét, békéscsabán Kiemelt képünk illusztráció! Fotó: Pixabay

A DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt. tájékoztatja önöket, hogy Békéscsabán a karácsonyi ünnepekre és az új évi ünnepre való tekintettel a hulladékszállítás időpontjai, az alábbi rend szerint változnak:

hirdetés

– A IV. körzetben december 23-án, csütörtökön lesz a kommunális (vegyes) hulladékgyűjtés, december 24. péntek helyett.
– A IV. körzetben december 30-án, csütörtökön szállítják el a kommunális (vegyes) hulladékot a cég munkatársai, december 31. péntek helyett. Kérik, hogy a kukákat, minden esetben reggel 6 óráig szíveskedjen megfelelő állapotban az ingatlan elé vagy a gyűjtőpontra kihelyezni!

hirdetés

2022. I. negyedévi tervezett hulladékszállítási információk Békéscsaba városában

hirdetés
K – kommunális hulladék, SZ – szelektív hulladék, Z – zöldhulladék

Szelektív hulladékgyűjtés és –szállítás tervezett időpontjai:

2022. január 6. (csütörtök)
2022. február 3. (csütörtök)
2022. március 3. (csütörtök)

Zöldhulladék gyűjtés és szállítás:

2022. január 12. szerda CSAK FENYŐFA
2022. január 26. szerda CSAK FENYŐFA
2022. február: Nincs zöldhulladék gyűjtés
2022. március 23-tól indul a zöldhulladék gyűjtés


A központi ügyfélszolgálat (5600 Békéscsaba, Kinizsi utca 4-6.) az ünnepi időszakban az alábbi nyitvatartási idővel várja az Ügyfeleit:

2021. 12.23. (csütörtök) 7:00-17:00
2021. 12.24. (péntek) ZÁRVA
2021. 12.27. (hétfő) 8:00-15:00
2021.12.28. (kedd) ZÁRVA
2021. 12.29. (szerda) 8:00-15:00
2021.12.30. (csütörtök) 7:00-17:00
2021.12.31. (péntek) ZÁRVA

2022. január 3-tól, hétfőtől a megszokott nyitva tartással fogadja Ügyfeleit a békéscsabai ügyfélszolgálati iroda.


Központi Ügyfélszolgálat elérhetősége: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6. Telefon: +36 66/447-150

Email elérhetőségek:

– hulladékszállítással kapcsolatos kérdések, információk kezelése: szallitasi-informaciok@grnkft.hu

– lakossági ügyfeleink számára (pld.: adásvétel bejelentése, szüneteltetési kérelmek, átírási kérelmek) és egyéb, általános információk (pld. fizetési felszólításokkal kapcsolatos adategyeztetés, egyenleglekérdezés, edényméret változtatás) kezelése: ugyfelszolgalat@grnkft.hu

– közületi ügyfeleink részére (szerződésekkel, szerződéses feltételekkel, közületi számlákkal, egyenleglekérdezéssel, edényméret változtatással kapcsolatos kérdések, információk kezelése): uzletiugyfel@grnkft.hu

A hulladékgazdálkodási közszolgáltatás információiról és az ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon nyújtunk folyamatos és részletes tájékoztatást.

hirdetés