A Békési Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje a munkaszüneti napok körüli munkarendről szóló 11/2024. (IV. 08.) NGM rendelet, valamint a 10/2025. (IV. 30.) NGM rendelet alapján az év végén és az új év elején módosul.
Az érintett napokon az alábbi rend szerint alakul a munkarend:
Ez is érdekelheti
Súlyos baleset Békéscsabán – Vonat és autó karambolozott- 2025. december 13. (szombat) – munkanap
- 2025. december 24. (péntek) – pihenőnap, a hivatal zárva tart
- 2026. január 2. (péntek) – pihenőnap, a hivatal zárva tart
- 2026. január 10. (szombat) – munkanap
A kijelölt szombati munkanapokon, 2025. december 13-án és 2026. január 10-én, az ügyfélfogadás 8.00 és 12.00 óra között történik.
Az igazgatási szünetről szóló 2023. évi XXVI. törvény, valamint a Képviselő-testület 32/2025. (II. 20.) számú határozata alapján 2025. december 29. és 2026. január 1. között igazgatási szünet lesz. Ez idő alatt a Polgármesteri Hivatal zárva tart, az ügyfélfogadás szünetel.
Kérik a tisztelt ügyfeleket, hogy ügyeik intézését a fenti időpontok figyelembevételével tervezzék!










