Szerencsi László: a környezetvédelem került előtérbe az idei ŠKODA Challenge-en

Szerencsi László Fotó: Körös Hírcentrum

Szerencsi László, az AutoMobil Körös Kft. értékesítési tanácsadója idén ismét világbajnok lett. Hogy miben pontosan? Erről kérdezte tudósítónk a Körös Hírcentrum stúdiójában.

A ŠKODA Challenge-re már nem első alkalommal utazhatott el Szerencsi László, és ismét komoly eredménnyel térhetett haza. Két évvel ezelőtt járt már a világbajnokságon, mint kiemelte, a szervezés ezúttal is igen magas színvonalú volt. Ezúttal azonban még élményszerűbbre sikerült a megmérettetés, mint a korábbi években. A verseny egyik részében mindenki a saját szakmájában egyénileg indul, a másik részében pedig csapatban kell teljesíteni. A csapatverseny során például idén egy szabadulójáték keretében kellett különböző feladatokat megoldaniuk a helyszínt adó horvátországi Šibenik óvárosában. Nagyon sok kreativitást igénylő próbatétel volt, amelyek nagy része idén Teslához és az elektromossághoz kapcsolódott. A feladatokról részletesebben alább az interjúfelvételben hallhatnak.

Értékesítőknek külön 2016 óta szerveznek versenyt. Szerencsi László mind a négy versenyen elindult, azonban először két évvel ezelőtt jutott ki a világbajnokságra. Többfordulós a megmérettetés, először egy online válogatót kell teljesíteni. Az egész versenyre nagyon sokat készült a kétszeres világbajnok – még tréneri segítséget is kapott. A ŠKODA esetében is, amikor kijön egy új modell, oktatóanyagot kapnak az értékesítők. Ezekből az online anyagokból készült Szerencsi László is.

Ami külöleges volt az idei versenyben, hogy nagyon sokat foglalkozott a környezetvédelmi kérdésekkel. Ez nem kifejezetten tartozik az értékesítői alaptudáshoz, de nem árt, ha ismerik az aktuális szabályozást. Az elektromos autókkal szintén sok feladat foglalkozott.

Az egyéni megmérettetés három, egyenként 200 pontos részből állt. Tesztlapot kellett kitölteniük, majd egy autót kellett átvenni a tulajdonos igényeit, kívánságait egyesével ellenőrizve és egy autón kellett tíz, elég apró hibát felfedezni. Ez utóbbihoz igen szemfülesnek kellett lenni, Szerencsi Lászlónak is csak hetet sikerült észrevenni.

A ŠKODA Challenge csupán egy része tulajdonképpen a szakemberek közti versenynek. A cég a folyamatos fejlődésre inspirálja a munkatársakat azzal, hogy az elsajátított tudásért pontokat, majd jutalmat kapnak. Viszont Szerencsi László szerint ennek az egésznek a vásárlók a legnagyobb nyertesei. Hiszen igazán felkészült szakemberekkel dolgozhatnak együtt.

A Szerencsi Lászlóval készült teljes interjút itt meghallgathatják:

 

Szóljon hozzá!

35 + = 38