Ütemezett ügyfélfogadási rendszer a NAV-nál

Virtuális, egyszerűsített, szja, Magyar Posta, akciók, e-diploma, online, pótfelvételi, digitális, Csaló, elektronikus, felvételi, biztonságos, háztartási, középiskolai, adóhivatal, távmunka, Magyarországon, ügyfélfogadási, online, europol, keresetkimutatás, e bejelentő Fotó: Pixabay

A helyzetre való tekintettel a NAV is változtat ügyfélfogadási rendszerén.

A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

hirdetés

Az ügyfélszolgálatokon higiéniai protokoll van érvényben, amelynek részeként rövid időközönként szellőztetik a helyiségeket. Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért kérik az ügyfeleket, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást – tájékoztatott Jegyinák Attila, a NAV Békés Megyei Adó- és Vámigazgatósága sajtóreferense.