A DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt. tisztelettel tájékoztatja Önöket, hogy Békéscsabán a kommunális (vegyes) hulladék gyűjtése a március 15-i nemzeti ünneptől függetlenül, a megszokott rend szerint történik.
A DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt. tisztelettel tájékoztatja Önöket, hogy Békéscsabán, 2021. április 2-án, naptárnak megfelelően, pénteken szállítják el a kommunális (vegyes) hulladékot a cég munkatársai. Az I. körzetben 2021. április 3-án, szombaton lesz a kommunális (vegyes) hulladék gyűjtése, 2021. április 5. hétfő helyett.
2021. II. negyedévi tervezett hulladékszállítási információk Békéscsaba Városában
Kérik, hogy az ürítési napokon a kukákat reggel 6:00 órára, gyűjtésre alkalmas állapotra szíveskedjenek kihelyezni.
K – kommunális hulladék, SZ – szelektív hulladék, Z – zöldhulladék, L – lom hulladék
Szelektív hulladékgyűjtés és –szállítás tervezett időpontjai:
2021. április 1. (csütörtök)
2021. május 6. (csütörtök)
2021. június 3. (csütörtök)
Zöldhulladék gyűjtés és szállítás: A zöldhulladékot 2021. március 24-től 2021. december 8-áig minden héten, szerdán szállítja el a DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt.
A zöldhulladék gyűjtőpont továbbra is elérhető – Munkanapokon 7:00-17:00 h között Békéscsaba, Külterület 0763/192 hrsz. alatt (M47-es, Mezőberény felé vezető útról letérve) a hulladékválogatómű bejáratánál.
Ügyfélszolgálati információk: A járvány terjedésének, valamint a személyes kontaktusok számának csökkentése érdekében csak előzetes időpontfoglalással lehet ügyet intézni a Békéscsaba Kinizsi utca 4-6. szám alatti központi ügyfélszolgálati irodában.
Időpontfoglalásra a www.dareh.hu oldalon van lehetőség.
Központi Ügyfélszolgálat elérhetősége: Postacím: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6.
Telefon: +36 66/447-150
További elérhetőségek:
– hulladékszállítással kapcsolatos kérdések, információk kezelése: szallitasi-informaciok@grnkft.hu
– lakossági ügyfeleink számára (pld.: adásvétel bejelentése, szüneteltetési kérelmek, átírási kérelmek) és egyéb, általános információk (pld. fizetési felszólításokkal kapcsolatos adategyeztetés, egyenleglekérdezés, edényméret változtatás) kezelése: ugyfelszolgalat@grnkft.hu
– közületi ügyfeleink részére (szerződésekkel, szerződéses feltételekkel, közületi számlákkal, egyenleglekérdezéssel, edényméret változtatással kapcsolatos kérdések, információk kezelése): uzletiugyfel@grnkft.hu
A hulladékgazdálkodási közszolgáltatás információiról és az ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon nyújtunk folyamatos és részletes tájékoztatást.