A DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt. tisztelettel tájékoztatja Önöket, hogy Békéscsabán a kommunális (vegyes) hulladék gyűjtése a március 15-i nemzeti ünneptől függetlenül, a megszokott rend szerint történik.
A DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt. tisztelettel tájékoztatja Önöket, hogy Békéscsabán, 2021. április 2-án, naptárnak megfelelően, pénteken szállítják el a kommunális (vegyes) hulladékot a cég munkatársai. Az I. körzetben 2021. április 3-án, szombaton lesz a kommunális (vegyes) hulladék gyűjtése, 2021. április 5. hétfő helyett.
Ez is érdekelheti
Három rendőrségi intézkedés egy nap alatt Gyulán és Sarkadon2021. II. negyedévi tervezett hulladékszállítási információk Békéscsaba Városában
Kérik, hogy az ürítési napokon a kukákat reggel 6:00 órára, gyűjtésre alkalmas állapotra szíveskedjenek kihelyezni.
K – kommunális hulladék, SZ – szelektív hulladék, Z – zöldhulladék, L – lom hulladék
Szelektív hulladékgyűjtés és –szállítás tervezett időpontjai:
2021. április 1. (csütörtök)
2021. május 6. (csütörtök)
2021. június 3. (csütörtök)
Zöldhulladék gyűjtés és szállítás: A zöldhulladékot 2021. március 24-től 2021. december 8-áig minden héten, szerdán szállítja el a DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt.
A zöldhulladék gyűjtőpont továbbra is elérhető – Munkanapokon 7:00-17:00 h között Békéscsaba, Külterület 0763/192 hrsz. alatt (M47-es, Mezőberény felé vezető útról letérve) a hulladékválogatómű bejáratánál.
Ügyfélszolgálati információk: A járvány terjedésének, valamint a személyes kontaktusok számának csökkentése érdekében csak előzetes időpontfoglalással lehet ügyet intézni a Békéscsaba Kinizsi utca 4-6. szám alatti központi ügyfélszolgálati irodában.
Időpontfoglalásra a www.dareh.hu oldalon van lehetőség.
Központi Ügyfélszolgálat elérhetősége: Postacím: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6.
Telefon: +36 66/447-150
További elérhetőségek:
– hulladékszállítással kapcsolatos kérdések, információk kezelése: szallitasi-informaciok@grnkft.hu
– lakossági ügyfeleink számára (pld.: adásvétel bejelentése, szüneteltetési kérelmek, átírási kérelmek) és egyéb, általános információk (pld. fizetési felszólításokkal kapcsolatos adategyeztetés, egyenleglekérdezés, edényméret változtatás) kezelése: ugyfelszolgalat@grnkft.hu
– közületi ügyfeleink részére (szerződésekkel, szerződéses feltételekkel, közületi számlákkal, egyenleglekérdezéssel, edényméret változtatással kapcsolatos kérdések, információk kezelése): uzletiugyfel@grnkft.hu
A hulladékgazdálkodási közszolgáltatás információiról és az ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon nyújtunk folyamatos és részletes tájékoztatást.











