Tervezett hulladékszállítási információk Békéscsaba vonatkozásában

dareh Illusztráció: Pixabay

A DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt. tisztelettel tájékoztatja Önöket, hogy Békéscsabán a kommunális (vegyes) hulladék gyűjtése a március 15-i nemzeti ünneptől függetlenül, a megszokott rend szerint történik.

A DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt. tisztelettel tájékoztatja Önöket, hogy Békéscsabán, 2021. április 2-án, naptárnak megfelelően, pénteken szállítják el a kommunális (vegyes) hulladékot a cég munkatársai. Az I. körzetben 2021. április 3-án, szombaton lesz a kommunális (vegyes) hulladék gyűjtése, 2021. április 5. hétfő helyett.

2021. II. negyedévi tervezett hulladékszállítási információk Békéscsaba Városában
Kérik, hogy az ürítési napokon a kukákat reggel 6:00 órára, gyűjtésre alkalmas állapotra szíveskedjenek kihelyezni.

 

hulladékszállítás Békéscsaba, sárga kuka Békéscsaba

 

K – kommunális hulladék, SZ – szelektív hulladék,  Z – zöldhulladék,  L – lom hulladék

 

Szelektív hulladékgyűjtés és –szállítás tervezett időpontjai:

2021. április 1. (csütörtök)
2021. május 6. (csütörtök)
2021. június 3. (csütörtök)

Zöldhulladék gyűjtés és szállítás: A zöldhulladékot 2021. március 24-től 2021. december 8-áig minden héten, szerdán szállítja el a DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt.

 A zöldhulladék gyűjtőpont továbbra is elérhető – Munkanapokon 7:00-17:00 h között Békéscsaba, Külterület 0763/192 hrsz. alatt (M47-es, Mezőberény felé vezető útról letérve) a hulladékválogatómű bejáratánál.

Ügyfélszolgálati információk: A járvány terjedésének, valamint a személyes kontaktusok számának csökkentése érdekében csak előzetes időpontfoglalással lehet ügyet intézni a Békéscsaba Kinizsi utca 4-6. szám alatti központi ügyfélszolgálati irodában.

Időpontfoglalásra a www.dareh.hu oldalon van lehetőség.

Központi Ügyfélszolgálat elérhetősége: Postacím: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6.

Telefon: +36 66/447-150

További elérhetőségek:

– hulladékszállítással kapcsolatos kérdések, információk kezelése: szallitasi-informaciok@grnkft.hu

– lakossági ügyfeleink számára (pld.: adásvétel bejelentése, szüneteltetési kérelmek, átírási kérelmek) és egyéb, általános információk (pld. fizetési felszólításokkal kapcsolatos adategyeztetés, egyenleglekérdezés, edényméret változtatás) kezelése: ugyfelszolgalat@grnkft.hu

– közületi ügyfeleink részére (szerződésekkel, szerződéses feltételekkel, közületi számlákkal, egyenleglekérdezéssel, edényméret változtatással kapcsolatos kérdések, információk kezelése): uzletiugyfel@grnkft.hu

A hulladékgazdálkodási közszolgáltatás információiról és az ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon nyújtunk folyamatos és részletes tájékoztatást.