Egyre többen veszik online az iskolaszereket

Virtuális, egyszerűsített, szja, Magyar Posta, akciók, e-diploma, online, pótfelvételi, digitális, Csaló, elektronikus, felvételi, biztonságos, háztartási, középiskolai, adóhivatal, távmunka, Magyarországon, ügyfélfogadási, online, europol, keresetkimutatás, e bejelentő Fotó: Pixabay

Jelentősen nőtt az idén az iskolaszerek online eladása az Extreme Digital adatai alapján.

hirdetés

A cég az MTI-hez eljuttatott közleményében ismerteti: július eleje és augusztus közepe között a Extreme Digitalnál dupla akkora forgalmat generált a tanszerek és egyéb iskolai kiegészítők eladása, mint tavaly nyáron. A legnagyobb számban füzeteket, írószereket, kiegészítőket (hegyező, körző, vonalzó, radír), víz- és temperafestékeket rendeltek a vásárlók. Az eMAG-nál ugyanebben az időszakban csaknem megháromszorozódott a tanszerek és iskolai felszerelések forgalma. Ott a hátizsákok/tornazsákok, filctollak és füzetek voltak a legnépszerűbb iskolakezdési termékek.

hirdetés

A napjainkban már a tanuláshoz is elengedhetetlen notebookból 203 ezer forintos, tabletből 58 ezer és 71 ezer forintos, okostelefonból pedig 41 ezer és 70 ezer forintos átlagáron rendeltek iskolás korú gyereknek megfelelő tudású készülékeket a két kereskedőnél a közlemény szerint.

hirdetés

A legtöbb online tanszerrendelés Pest megyéből, Győr-Moson-Sopron megyéből és Hajdú-Bihar megyéből érkezett az Extreme Digitalhoz. Míg az eMAG esetében Pest megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye és Szabolcs-Szatmár-Bereg megye került a top 3-ba az iskolaszer-rendelések száma alapján.

Az Extreme Digital 2001-ben indult útjára, 2015 és 2018 között minden évben a legnagyobb forgalmú hazai e-kereskedője volt a GKI e-kereskedelmi toplistája alapján. A cég jelenleg országszerte 17 szaküzletet is működtet. Az Extreme Digital 2019 márciusában jelentette be, hogy összeolvad a magyarországi e-kereskedelem másik meghatározó szereplőjével, az eMAG-gal. A fúzióval egy 800 dolgozót foglalkoztató, több mint 100 milliárd forint nettó árbevételű vállalat jön létre a magyar piacon. A cél ennek megháromszorozása öt éven belül – írja az MTI.

hirdetés