A NAV felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről

Február 15, felsőoktatási, jelentkezők, központi, számítástechnikai, távmunka, tűzvédelmi, közlekedési, felsőoktatási, Pályakövetési, felsőoktatási Fotó: Pixabay

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről, a visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében.

hirdetés

A közleményben kiemelték, a hatóság arra kíváncsi, hogy az ügyfelek milyen ügyeket intéznének online, melyik felületet használnák a legszívesebben, például az interneten elérhető ügyfélportált, vagy az applikációt, a NAV-Mobilt, vagy mindkettőt. A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak.

hirdetés

Fontos, hogy minél több visszajelzést, információt kapjanak az adózók elképzeléseiről, mert ezek hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire – írják a közleményben. A kérdőív a NAV honlapján érhető el.

MTI

hirdetés