Így alakul a decemberi ügyfélfogadási rend Békés vármegyében.
A NAV Békés Vármegyei Adó- és Vámigazgatóságának gyomaendrődi kirendeltségén (5500 Gyomaendrőd, Szabadság tér 1.), valamint a békési (5630 Békés, Kossuth Lajos u. 4.), a gyulai (5700 Gyula, Petőfi tér 3.), a szeghalmi (5520 Szeghalom, Nagy Miklós u. 4.), a szarvasi (5540 Szarvas, Szabadság út 25-27.), a sarkadi (5720 Sarkad, Szent István tér 7.), az orosházi (5900 Orosháza, Szabadság tér 3.) és a mezőkovácsházi (5800 Mezőkovácsháza, Árpád u. 169.) NAV-ablakában az ügyfélfogadás december 27. és 29. között szünetel. Az adóügyek elektronikusan is intézhetők, ha teheti, válassza az elektronikus vagy telefonos megoldásokat!
Ez is érdekelheti
Drogügyletből fenyegetés: egy 17 éves fiú és társai rendőrségi őrizetbenAz adózók személyes ügyintézését az említett időszakban az igazgatóság békéscsabai központi ügyfélszolgálata (5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 1.), valamint a fővárosban az Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatóság ügyfélszolgálata (Budapest XIII. ker., Dózsa György út 128-132.) biztosítja az alábbi nyitvatartással:
A hónap többi napján a megszokott nyitvatartással érhetők el az ügyfélszolgálatok. A NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon, a fenti nyitvatartási időben hívható.