Változik az ügyfélszolgálatok nyitvatartása a NAV-nál

nemzeti adó és vámhivatal, elektronikus áfarendszer

Így alakul a decemberi ügyfélfogadási rend Békés vármegyében.

A NAV Békés Vármegyei Adó- és Vámigazgatóságának gyomaendrődi kirendeltségén (5500 Gyomaendrőd, Szabadság tér 1.), valamint a békési (5630 Békés, Kossuth Lajos u. 4.), a gyulai (5700 Gyula, Petőfi tér 3.), a szeghalmi (5520 Szeghalom, Nagy Miklós u. 4.), a szarvasi (5540 Szarvas, Szabadság út 25-27.), a sarkadi (5720 Sarkad, Szent István tér 7.), az orosházi (5900 Orosháza, Szabadság tér 3.) és a mezőkovácsházi (5800 Mezőkovácsháza, Árpád u. 169.) NAV-ablakában az ügyfélfogadás december 27. és 29. között szünetel. Az adóügyek elektronikusan is intézhetők, ha teheti, válassza az elektronikus vagy telefonos megoldásokat!

Az adózók személyes ügyintézését az említett időszakban az igazgatóság békéscsabai központi ügyfélszolgálata (5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 1.), valamint a fővárosban az Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatóság ügyfélszolgálata (Budapest XIII. ker., Dózsa György út 128-132.) biztosítja az alábbi nyitvatartással:

A hónap többi napján a megszokott nyitvatartással érhetők el az ügyfélszolgálatok. A NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon, a fenti nyitvatartási időben hívható.