Igazgatási szünet lesz a Békéscsabai Polgármesteri Hivatalban

tél, időjárás, templom Fotó: Körös Hírcentrum (archív)

Békéscsaba Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlése 301/2024. (XII. 12.) közgy határozatában foglaltak szerint 2025. december 29. napjától 2026. január 4. napjáig tartó időtartamra Békéscsaba Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában igazgatási szünetet rendelt el.

Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele a hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe. Az igazgatási szünet időtartama alatt – a halaszthatatlan ügyek (haláleset bejelentése) intézésére és a zavartalan ügymenet biztosítása érdekében szervezett ügyeleti feladatellátáson túl – a Polgármesteri Hivatalban a személyes és a telefonos ügyfélfogadás is szünetel.

Az igazgatási szünet ideje alatt kizárólag a halaszthatatlan ügyek intézésére az ügyeleti ügyfélfogadás rendje a következő:

anyakönyvi ügyekben (haláleset bejelentése)

  • 2025. december 29. 8.00-12.00 óra között (telefonszám: 66/ 510-184)
  • 2025. december 30. 8.00-12.00 óra között (telefonszám: 66/ 886-643)
  • 2025. december 31. 8.00-12.00 óra között (telefonszám: 66/ 886-643)

Az ügyeleti ügyfélfogadásra a halálesetek bejelentése vonatkozásában a Szent István tér 7. szám alatt kerül sor.

Kövessen minket Facebookon is!
Követem!