A koronavírus-járvány egészségügyi veszélyeire való tekintettel az ALFÖLDVÍZ Zrt. ügyfélszolgálati irodáiban és valamennyi műszaki irodában a személyes ügyfélkiszolgálás valamint a személyes műszaki ügyintézés átmenetileg szünetel.
A Szolgáltató tisztelettel megkéri Felhasználóit, hogy a tömeges megbetegedést okozó járvány megelőzése érdekében a személyes megjelenés helyett telefonon, írásban vagy az ALFÖLDVÍZ Zrt. honlapján elérhető ügyintézési lehetőségek valamelyikén vegyék fel a Társasággal a kapcsolatot.
A felhasználók az ügyintézésekkel kapcsolatban a www.alfoldviz.hu weboldalon az ügyfélszolgálat menüpontban is tájékozódhatnak, illetve a felhasználó változás bejelentésről bővebb információt szintén a honlapra kattintva érhetnek el.
Amennyiben az ügyintézéshez szükséges dokumentumok elektronikus formátumban történő eljuttatása nem lehetséges, úgy azok elhelyezésére a Divízió központ bejárata mellett található, „ALFÖLDVÍZ Zrt. Dokumentumok” felirattal ellátott gyűjtőládában van lehetőség. A gyűjtőládát naponta ürítik, a beérkezett dokumentumok feldolgozása folyamatos.
A mellékvízmérők időszakos cseréjének végzése valamint a bekötési és mellékvízmérők leolvasása átmenetileg szintén szünetel, melyről bővebb tájékoztatást a felhasználók részére az elkövetkezendő időszakban kapnak.
A díjtartozás miatti korlátozásokat a járvány miatt hirdetett veszélyhelyzet okán az Alföldvíz Zrt. felfüggeszti. Továbbá felhívják az ügyfelek figyelmét, hogy a postai sorbanállás helyett válasszák a számlák internetes bankkártyás fizetéssel történő kiegyenlítését, melyről bővebb információt szintén az alfoldviz.hu oldalon olvashatnak.