Békéscsaba Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala 2020. március 18. napjától határozatlan ideig szünetelteti az általános ügyfélfogadást – olvasható a város honlapján.
Az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány (COVID-19 fertőzés) megelőzése, terjedésének megakadályozása, a hivatal ügyfelei és munkatársai egészségének megóvása, és a Hivatal működőképességének biztosítása érdekében Békéscsaba Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala 2020. március 18. napjától határozatlan ideig szünetelteti az általános ügyfélfogadást.
Személyes ügyintézésre csak rendkívül korlátozott körben, előzetes telefonos időpont-egyeztetést és időpontfoglalást követően van lehetőség békéscsabai lakcímmel rendelkező ügyfelek részére, kizárólag az alábbi ügycsoportokban:
- teljes hatályú apai elismerő nyilatkozat megtétele, ha a szülés várható időpontja 2 hónapon belül van,
- halottvizsgálati bizonyítvány leadása,
- szociális ügyek meghatározott köre (a Szociálpolitikai Osztállyal telefonon előzetesen egyeztetett ügyekben).
A fenti ügyekben az ügyfélfogadási idő (előzetes időpontfoglalást követően):
- Hétfő 9-11 óra
- Kedd nincs ügyfélfogadás
- Szerda 13-15 óra
- Csütörtök 9-11 óra
- Péntek nincs ügyfélfogadás
Kérik az ügyfeleket, hogy a fenti korlátozott ügycsoportokon túlmenően ügyeiket elektronikus úton, ügyfélkapun, telefonon vagy e-mailben intézzék.
A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeinek elérhetőségei:
- Szociálpolitikai Osztály tel.: 66/523-838
- Közigazgatási Osztály tel.: 66/523-815
- Városüzemeltetési Osztály tel.: 66/523-818
- Adócsoport tel.: 66/523-844
- Pénzügyi és Gazdasági Osztály tel.: 66/523-823
- Stratégiai-Fejlesztési Osztály tel.: 66/523-869
- Városépítészeti Csoport tel.: 66/523-817
- Oktatási, Közművelődési és Sport Osztály tel.: 66/523-819
- Jogi, Igazgatási és Humánpolitikai Osztály tel.: 66/886-603