Panasza van? Segítünk! – megjelent a fogyasztóvédelmi kiadványsorozat harmadik és negyedik része

A felhasználóváltás és a védendő fogyasztói státusszal kapcsolatos tudnivalókra hívja fel a figyelmet a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal az idei országos fogyasztóvédelmi kampányának békéscsabai állomásán, a Békés Megyei Kormányhivatalban megtartott közös sajtótájékoztatón. Az eseményen bemutatták a Panasza van? Segítünk! című fogyasztóvédelmi kiadványsorozat harmadik és negyedik részét, a Jelentse be időben! és a Különleges bánásmódban részesülő fogyasztók című fogyasztóvédelmi kiadványokat.
Mit kell tennünk, ha új lakásba költözünk és közművet át kell íratni? Mi a teendőnk, ha nehéz helyzetbe kerültünk és nem tudjuk fizetni a rezsinket? A legújabb kiadványaiban a MEKH ezekre a kérdésekre ad közérthető válaszokat a fogyasztóknak, amelynek hatékony terjesztése céljából szervezték meg az országos kampányt.