Február 6-án került sor a díjátadásra a Gyulahús Kft. nagytárgyalójában, amely elismerést a márka immár 8. alkalommal érdemelte ki.
Dr. Görgényi Ernő polgármester elmondta, hogy Gyula város önkormányzata, mint tulajdonos nagyon büszke a cég eredményeire. A Gyulahús Kft. a gyulai gazdaság egyik legfontosabb vállalata, a versenyszférában a legnagyobb munkáltató. Mind gazdaságilag, mind szakmailag rendkívül sikeres korszakát éli a gyulai húsipar 2013-as újjászervezése óta.
Mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy a MagyarBrands díjat idén 8. alkalommal ítélték a márkának. A díj rendkívül összetett, a vállalatoknak több kritériumnak kell megfelelnie az elnyerése érdekében. Három üzleti évre visszatekintve veszik figyelembe a cég pénzügyi adatait, hiszen szükséges, hogy a márka mögött álló cég, vagy vállalat gazdasági helyzet stabil legyen. Ezt követően a fogyasztók körében mérik fel azt, hogy az adott márkát mennyire ismerik. Ebben a szempontban is nagyon sokat erősödött a gyulai márka, hiszen a 2018-as adatokat tekintve 95%-os ismertséget értek el, tehát 100 emberből 95-en tisztában vannak a márka jelentőségével.
Ez a rendkívül magas százalékos arány a Top 20 magyar márka között tartja ezáltal a céget. Végül, de nem utolsó sorban a díj megítélésének érdemét a zsűri véleménye is kiegészíti. A zsűri azt vizsgálja, hogy mennyire tartja a fogyasztóval a kapcsolatot a márka, azaz mennyire kommunikál, hogyan építi önmagát, tehát a marketinget is figyelemmel kísérik.
Daka Zsolt igazgató elmondta, hogy a 2013-as újjászervezés óta elvégzett munka gyümölcse ez az értékelés és a jövőben is a gyulai márka erősítése lesz a céljuk.