Befejeződött a Hódmezővásárhely és Orosháza között júniusban elkezdett vasúti pályakarbantartás és az orosházi peronok felújítása, ami 1,2 milliárd forintba került – közölte a MÁV-csoport csütörtökön az MTI-vel.
December közepén hat kilométeres szakaszon végeznek még vágányszabályozást, így az év végére a Szeged-Békéscsaba vonalon felszámolják a sebességkorlátozásokat, a csongrád-csanádi vármegyeszékhely és Hódmezővásárhely között óránként 100 kilométeres, míg a békési vármegyeszékhely felé vezető szakaszon óránként 80 kilométeres sebességgel járhatnak majd a vonatok.
A pályafelújítás kivitelezője a MÁV Pályaműködtetési Zrt. volt, azon mintegy 100 szakember dolgozott.
Kiemelték, az orosházi fejlesztéssel az utolsó szakasza is elkészült a Szeged és Békéscsaba közötti vasúti infrastruktúra korszerűsítésének. A munkálatok eredményeként az év végére teljesen megszűnnek a sebességkorlátozások a két város között.
MTI