Kiss László, Gyopárosfürdő turisztikai managere a legjobbak között

Kiss László

2018-ban is kiválasztotta 21 szakmai szervezet és a Turizmus Kft. szerkesztősége azt az 50 személyt, akik az elmúlt évben a legnagyobb befolyást gyakorolták a magyar turizmusra.

A szakma kiválóságait bemutató ötödik kiadvány február 1-től elérhető, azonban az idei év formabontó, hiszen helyet kapott a kiadványban a TOP 10 legbefolyásosabb fiatal turisztikai szakember is, kiket a szakma jelölhetett ebbe a grémiumba szavazással.

Kiss László, Orosháza-Gyopárosfürdő turisztikai managere, békéscsabai fiatal vállalkozó is bekerült a legjobbak közé ebben az évben. A fiatalember 16 éves kora óta van a szakmában, jelenleg saját vállalkozását építi, és Orosháza turizmusáért felel, közel 7 éve tevékenykedik az önkormányzat tulajdonában álló mindenkori turisztikai attrakciók népszerűsítésében, működtetésében, továbbá a város nagyrendezvényeiért és marketingjéért is ő felel.

Jelenleg Orosházán dolgozik mint a Jövő Építők TDM Kh. Egyesületének elnöke és a város turisztikai managere. Szálloda, fürdő és kempingek üzemeltetése, marketing és rendezvények a fő csapásvonal. Mindemellett 2018-ban indította saját vállalkozását, mely hotel- és településmanagement területeken tevékenykedik, jelenleg piacszerzés és szervezetfejlesztés zajlik, több együttműködő partnerrel.

2010-ben végeztem turisztikai közgazdászként a Károly Róbert Főiskolán. A turisztikai szféra 16 évesen kezdett el érdekelni, ekkor egy gyulai étteremben dolgoztam a nyári szünetekben. Innen, illetve édesapámtól ered a vendéglátás szeretete.

A diplomám megszerzése után a szállodai szférában helyezkedtem el, megismerve annak széles körű működési mechanizmusát, majd egy kis kitérő után visszatértem a turizmus és rendezvények világába.

Turisztikai tevékenységem legelején életre hívtuk Békés megye ez idáig egyik legnagyobb fesztiválját, mely a 35.000 regisztrált látogató mellett 6 napon keresztül 3 színpadon kápráztatta el a nagyérdeműt. Ezen esemény segítségével a rendezvényszervezés minden területét megismerhettem, mely jó alapot nyújt jelenlegi munkáim során is.

2013 tavaszán kerültem Orosházára, ahol a regionális turizmus koordinálása/fejlesztése, termékfejlesztések, illetve a rendezvények koordinálása lett a feladatunk, Dedák Angéla nemzetközi hírű turisztikai szakember kezei alatt dolgozhattam. Az évek alatt a rendezvényszervezés mellett azon tevékenykedtünk a csapattal, hogy Orosháza-Gyopárosfürdő egy közkedvelt és turistabarát attrakcióvá váljon. A 2018-as év végére az önkormányzati tulajdonú turisztikai elemek turisztikai árbevételei 2012-höz képest a duplájára emelkedtek, ezzel együtt a mindenkori statisztikai mutatók is (pl. vendégéjszakaszám, nettó árbevételek).

Mindennapi munkám részei a különböző webmarketingelemek, termékfejlesztések, kreatív munkák, melyek 2018 tavaszáig leginkább Orosháza városához és Gyopárosfürdőhöz voltak köthetőek. Tevékenységeink közé tartozik a helyi TDM működtetése, Tourinform Irodák fenntartása, Orosháza-Gyopárosfürdő Gyógy-, Park- és Élményfürdő üzemeltetése, az Alföld Gyöngye Hotel üzemeltetése, illetve az önkormányzati kempingek és kalandpark üzemeltetése, melyek kiegészülnek a mindenkori városi nagyrendezvényekkel és marketingfeladatokkal. Komplex, turisztikai elemek rendszerben való működtetésének lehetősége és egy kiváló csapat kíséri a mindennapjaim.

2017-ben kezdtem meg tanulmányaimat a Szegedi Tudományegyetem Marketing MSc szakán, mesterdiplomámat ezen szakirányban szeretném megszerezni.

Célom a saját vállalkozásomba integrálni mindazt a tudást, melyet az évek során szerezhettem, ehhez pedig olyan társakra és partnerekre találtam, kikkel meggyőződésem, hogy néhány éven belül meghatározó szereplői leszünk a magyarországi marketing- és managementpiacnak. Teremtő és pozitív lelkületű embernek tartom magam, ilyen kollégákkal is veszem körül magam, az előremenetelnek és a sikernek ez fontos záloga lehet véleményem szerint” – zárta gondolatait Kiss László.

 

Szóljon hozzá!

21 + = 29